    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: nauczyciel mianowany a 5 lat przerwy
    Date: Sat, 11 Oct 2008 19:10:46 +0200
    <gclb3p$rhc$1@atlantis.news.neostrada.pl> <gcnh86$4va$1@news.onet.pl>
    <gcni9c$ap5$1@news.dialog.net.pl> <gcnit8$bit$1@news.onet.pl>
    <gcnjmp$bqv$1@news.dialog.net.pl> <gcnsjm$g14$1@news.onet.pl>
    <gcnuaj$jru$1@news.dialog.net.pl>
    <gco3tv$58h$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <gco4df$ou7$1@news.dialog.net.pl>
    <gco6ju$rra$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <gco74k$r6s$1@news.dialog.net.pl>
    <gco82n$1s3$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <gco8ck$saj$1@news.dialog.net.pl>
    <gcoa25$e32$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <gcoa4i$tm4$1@news.dialog.net.pl>
    <gcoclm$idc$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <gcocut$vt9$1@news.dialog.net.pl>
    <gcqli9$knt$1@atlantis.news.neostrada.pl>

    W wiadomości news:gcqli9$knt$1@atlantis.news.neostrada.pl pawelj
    <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl> pisze:

    > A do tej aż wykona swoją pracę, czyli doprowadzi dzieci z wycieczki do
    > szkoły. Może to będzie 4 minuty może 2 godziny.
    > Czy jest to dla ciebie jakimś problemem?
    A teraz podstawa prawna.
    Czy jest to dla ciebie jakimś problemem?

    > Masz cholerne problemy z rozumieniem.
    > Dziękuję ale nie skorzystam.
    Wcale nie musisz.

    > Tyle, że w sprawach nieuregulowanych KN podlegają pod KP
    Żadne odkrycie.

    > A skoro ty tak wielki znawca KN nie masz pojęcia jak ma się zachować
    > nauczyciel któremu wypadnie pare minut więcej pracy to pewnie to w KN nie
    > jest określone. Dlatego odniosłem się do KP,
    Do niczego się nie odniosłeś. Odniesienie polega na podaniu aktu prawnego,
    artykułu, ustępu itd.
    Niczego takiego nie udało ci się dokonać.

    > Również dlatego, że
    > większość normalnych pracowników podlega pod KP i daje sobie radę z
    > zostawaniem w pracy po 8 godzinach.
    Nauczyciele _są_ "normalnymi" pracownikami. Nie zmieni tego opinia jednego
    czy nawet kilku nienormalnych.

    > Musisz zacząć choć troszkę myśleć i przyjąć do wiadomości że nie zawsze
    > masz rację a twój poziom dyskusji świadczy o jednym. Braku sensownych
    > argumentów.
    Jesteś groteskowy.
    Musisz zrewidować swoją opinię o sobie. Sam sobą ośmieszasz własne opinie.
    Popracuj nad sobą, a najlepiej niech ci ktoś pomoże, bo nie wygląda, żebyś
    sam dał radę.

    --
    Jotte