  • Data: 2008-10-11 17:14:06
    Temat: Re: nauczyciel mianowany a 5 lat przerwy
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z sobota 11 październik 2008 18:30
    (autor Piotr
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gcqkd4$7e5$1@news.onet.pl>):

    > No widzisz, a mi zdarzyło się naprawiać/wymieniać płytę, dysk, napęd,
    > klawiaturę, dysk. Jakoś wszystkie te rzeczy w przypadku stacjonarki są
    > tańsze lub dużo tańsze.

    A zepsuło ci się to kiedyś w laptopie? Bo wiesz, to że kierowca malucha
    woził kij do pchania auta nie znaczy że maluchy są fajne, bo da się je
    kijem popchać.

    --
    Tristan