    From: Tristan <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: nauczyciel mianowany a 5 lat przerwy
    Date: Sat, 11 Oct 2008 17:36:34 +0200

    W odpowiedzi na pismo z sobota 11 październik 2008 13:47
    (autor Piotr
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gcq3qg$rsg$1@news.onet.pl>):

    > Interesująca teoria.
    > x2 4600+, 1GB ram, płyta asus m2n-mx ze zintegrowaną grafiką, hdd
    > samsung F1 250GB, obudowa, zasilacz chieftec, dvd-rw, mysz, klawiatura,
    > monitor 17" (samsung 743N) - 1368.
    > A to jest dół dołów w cenach laptopów.

    a kto mówi, że porównuję do Acera Ferrari? Mówiłem o biurowym laptopie, a
    nie dla szpanerów. Za 1300 kupisz bez problemów. A wygoda 100 razy większa,
    zwłaszcza w przypadku nauczyciela i sytuacji, którą chcesz zaproponować.
    Kupienie 40 kompów to o wiele większy problem logistyczny niż 40 laptopów,
    a do tego taki laptop może być wykorzystywany na lekcjach w różnych salach,
    więc nawet jakby był lekko droższy, to będzie to uzasadnione.

    > Pewnie za mało czytam technicznych portali i nie samodoskonalę się
    > wystarczająco, by wiedzieć, jak wygląda porównanie cen napraw w laptopie
    > i w stacjonarnym komputerze.

    No... Nigdy w życiu nie naprawiałem jeszcze kompa. Zawsze jest wymiana, bo
    się zestarzał. Zresztą w takim zintegrowanym co możesz naprawić? I tak
    wszystko jest na płycie...

    --
    Tristan