    From: Tristan <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: nauczyciel mianowany a 5 lat przerwy
    Date: Sat, 11 Oct 2008 17:26:27 +0200

    W odpowiedzi na pismo z sobota 11 październik 2008 11:59
    (autor Johnson
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gcptdg$pe1$1@inews.gazeta.pl>):

    > A to poważnie twierdzisz, że jak obiektywnie istnieje czy też musi
    > istnieć nierówność to jest powód do ograniczania ludziom wolności i, jak
    > w tym wypadku, zakazywania im dorabiania.

    Zależy w jakim sensie zakazywania. Po pierwsze, nikt nie zakazuje, a szkoda.
    Po drugie, szkoda, bo takie dorabianie jest po prostu ze szkodą dla
    uczniów. Po to ustawodawca dał tak mało godzin dydaktycznych, że jest to
    uzasadnione. Jak nieraz mówiłem, nauczyciel pracujący 30h przy tablicy jest
    oszustem, a nie nauczycielem. Może są tak silne jednostki, w tak
    luksusowych szkołach, że dadzą tyle radę, ale w ogólności taki system
    przykłada się do totalnego bezsensu szkoły i do jej żenującego obecnie
    poziomu.

    Więc to nie tak, że każdy powinien móc sobie dorobić...

    > A kto wybiera tych co mają być poszkodowany, a kto uprzywilejowany?

    Życie, świat....

    > Ale jeśli jednak tak myślisz, to po prostu jesteś głupi.

    A ty cham i burak, i co? Porzucamy sobie błotkiem? Argumenty się skończyły,
    to będziemy obrażać?

    --
    Tristan