  • Data: 2008-10-10 17:30:16
    Temat: Re: nauczyciel mianowany a 5 lat przerwy
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >> Albowiem?
    > Albowiem się mylisz.
    Przekonałeś mnie. Piotr się myli. Po raz kolejny Mocny argument.
    > Owszem, pisałeś. Mylisz się jednak.
    Przekonałeś mnie. Piotr się myli. Po raz kolejny Mocny argument.
    > Nieprawda.
    Dobrze, że wyprostowałeś swoim stanowczym i nieomylnym zdaniem zdanie Piotra
    > Oszacować z pewną skalą dokładności to jeszcze, ale wszystko pomierzyć?.
    > Bzdura.
    Przekonałeś mnie. Piotr się myli. Po raz kolejny Mocny argument.

    > I tu właśnie popełniasz zasadniczy błąd -
    O znowu ktoś się myli a ty masz rację. Niebywałe.

    > Nauczyciel ma robić 8h/dzień i 40h/tydz. Od 8÷16. Zabrał dzieci do Zoo. W
    > drodze powrotnej autobus się spóźnił i na przystanku minęła 16:00. I
    > nauczyciel skończył pracę, kiwnął ręką na taksówkę, pojechał do domu - w
    > końcu był po pracy, a dzieci zostawił na chodniku. Wśród nich twoje.
    > Pasuje?
    Nie pasuje. W każdym jednym zawodzie zdarza się takie coś jak godziny
    ponadwymiarowe
    bo np sprzedawcy właśnie przywieźli towar na sklep, bankier ma namolnego
    klienta , informatyk musi system na jutro rano postawić.
    I te grupy pracowników jakoś potrafią to zrozumieć - będą mieli zapłacone
    albo odbiorą wolne w innym terminie.
    Tylko nauczyciel nie może się przeciążyć bo on musiałby o 16 skończyć.

    --
    Pawełj