  • Data: 2008-10-10 20:03:49
    Temat: Re: nauczyciel mianowany a 5 lat przerwy
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:gco9ol$sfv$2@news.onet.pl...
    >W odpowiedzi na pismo z piątek 10 październik 2008 18:55
    > (autor pawelj
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <gco1sp$22k$1@nemesis.news.neostrada.pl>):

    > No to jest mocno dyskusyjne. Ja od 5 lat próbuję sobie wypracować
    > materiały,
    > ale i tak ciągle coś zmieniam, udoskonalam, rozwijam. Wszystko zależy od
    > przedmiotu. Wuefiści pewnie mocno mogą bazować na doświadczeniu, ale
    > pozostali jednak ciągle nad czymś pracują.
    Czyli nadal pozostaje otwarte pytanie - ile czasu zajmuje przygotowanie.
    Zmieniasz i udoskonalasz ? - bardzo dobrze - ale ile czasu na tydzień na to
    poświęcasz?

    > Tak, też niestety miałem takich oszustów i znam takich oszustów. Ale to
    > nie
    > argument... Już Ci to nieraz pisałem. Fizycznie się da, ale rozmawiajmy o
    > sensownej pracy.
    Akurat ten gość potrafił nauczyć - tyle że nie musiał się przygotowywać do
    każdej lekcji.
    O sensownej pracy ciężko rozmawiać - kiedy większość nauczycieli ma
    podejście jakie ma.
    Albo zeszyt ze studiów albo referat ....

    Ale i zarobki się zwiększają :)

    --
    Pawełj