  • Data: 2008-10-10 15:28:02
    Temat: Re: nauczyciel mianowany a 5 lat przerwy
    Od: Piotr <p...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tristan pisze:

    > Jakie media?
    Prąd, woda, takietam sprawy. Ogólnie w języku polskim nazywamy to 'media'.

    > Zapewnisz każdemu nauczycielowi gabinet, albo choć biurko?
    Jak pisałem, u mnie w gimnazjum biurek w salach i stolików w pokoju
    nauczycielskim zdecydowanie wystarczy.

    > A komputer, materiały itepe?
    Komputerów też wystarczy, materiały-nie wiem, o jakie Ci chodzi.

    > Teraz to dotujemy pracując na domowym sprzęcie w
    > domu... No ja mam pracownię... Ale taka biologica czy polonistka?
    Że co takiego nauczyciel biologii czy polskiego ma w domu, czego nie
    może mieć w pracy, a wykorzystuje do przygotowania lekcji?
    Książki wszystkie mogą być w bibliotece, ta zazwyczaj świeci pustkami,
    półki nie uginają się od nadmiaru książek, (u mnie) nie byłoby problemu
    z przeznaczeniem kilku regałów na książki nauczycieli.

    > Szkolny laptop jest jeden, a nie 40.
    Po cholere każdemu nauczycielowi laptop?

    > Teraz rozchodzą się po domach do dotowanych
    > przez siebie gabinetów, z prywatnym sprzętem.
    Z wyjątkiem komputera, z którego równie dobrze mógłbym korzystać w
    szkole, nie dotuję niczym mojej pracy.