  • Data: 2008-10-10 16:23:55
    Temat: Re: nauczyciel mianowany a 5 lat przerwy
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:gcm1la$dee$1@news.dialog.net.pl...
    >W wiadomości news:gcm0l8$inn$1@atlantis.news.neostrada.pl pawelj

    > A widzisz, sam niechcący przyznajesz, ze to praca szkodliwa i stresująca
    > jest.
    A gdzie ja takie coś przyznałem? raczej uważam, że wśród nauczycieli tylko
    niewielki odsetek jest normalny. Co ciekawe nawet ludzie po pedagogice mają
    pewne nauczycielskie skrzywienia. Zastanawiam się tylko czy to szkoła tak
    krzywi ludzi czy są skrzywieni i dlatego idą do tej szkoły.

    > Łatwo popełnić błąd i potem tacy jak ty wychodzą.
    ??
    > Chłopcze, oni (dyrektorzyny) robią znacznie więcej. OP trzyma ich za
    > pyski, a oni pragną zachowac stanowiska. Zrobią znacznie więcej, to
    > dziadostwo.
    > Z nauczycielami to co innego.
    Jasne że co innego. Bo tylko jednemu nauczycielowi na szkołę chce się coś
    robić i zostaje dyrektorem. Reszta tego dziadostwa jak to określiłeś patrzy
    tylko kiedy wypłata i kiedy wolne.

    --
    Pawełj