  • Data: 2021-10-26 13:16:51
    Temat: Re: nareszcie jest
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 26 Oct 2021 13:04:29 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

    > Mnie osobiście od tego szczepienia odrzuca brak wyjaśnienia dlaczego
    > przed zaszczepieniem nie przeprowadza się testów na przejście kowida

    Trochę mnie uspokoiłeś, bo sądziłem, że boisz się czipów.
    Ponoć na Podhalu to dość powszechne:

    <<Góralka: ,,Boją się. Jedni mówią, że mają różne alergie, dlatego nie mogą
    się szczepić". Góral: ,,Inni, że te chipy wszczepiają". Góralka: ,,Może i to
    przeważyło, bo dużo ludzi twierdzi, że wszczepią chipa i będą nas mieli na
    oku. A jeszcze inni przykładali magnes do ramienia na dowód tego, co
    szczepienia robią. Że się przyczepiać miały do tych chipów. No ale kładli w
    miejsce wkłucia i magnes się nie przyklejał. To wtedy mówili, że to dowód
    na to, że dostali w ramię wodę zamiast szczepionki".

    Góral: ,,Mój przyjaciel mi powiedział, że jak się zaszczepię, to mi więcej w
    życiu ręki nie poda. I żebym się nie szczepił, bo umrę, a on by chciał się
    ze mną jeszcze spotykać".>.

    https://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/7,54420,277222
    50,dlaczego-gorale-sie-nie-szczepia-uparte-kozly-boj
    a-sie-chipa.html
    --
    uzdrawiam
    Grzesiek