  • Data: 2021-10-26 13:04:29
    Temat: Re: nareszcie jest
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> pisze:

    > Problem z dostępem do świadczeń zdrowotnych, na które składki płacimy
    > - na ten przykład. Nieuzasadnione inne traktowanie przy podejmowaniu
    > decyzji w sprawie wysyłania na kwarantanne.

    Ja obstawiam że to się na 40% zmieni do końca północnego sezonu
    grypowego 2021/2022 bo różnica odporności zaszczepionych na nowe
    warianty kowida będzie za mała (niewystarczająca) na takie różnicowanie.
    Dla mnie testem na inteligencje "zarządzających opieką zdrowotną" będzie
    jak zmiany tej różnicy odporności będą monitorowane *z konsekwencjami*.

    Mnie osobiście od tego szczepienia odrzuca brak wyjaśnienia dlaczego
    przed zaszczepieniem nie przeprowadza się testów na przejście kowida
    (nabycie odporności w sposób naturalny). Obstawiam że w praktyce takie
    testowanie byłoby droższe od szczepienia wszystkich jak leci ale jakoś
    niezbyt zręcznie szczepionkowcom to wystękać wprost.

    --
    A. Filip