  • Data: 2009-12-25 13:38:42
    Temat: Re: napisy niemieckie - wyrób
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25-12-2009 13:22, Tomek pisze:
    > Czekaj - jeśli to jest naprawdę oburzające i "urągające zasadom",
    > to przecież nikt nie kupi tych napisów i wytwórca pójdzie z torbami.
    >
    > Chyba że się boisz że ludziom się pomysł spodoba i chcesz prewencyjnie
    > go zakazać, ale wtedy pisz z otwartą przyłbicą że jesteś totalniakiem.

    Ja nie jestem od zakazywania czegokolwiek. Mi to się jedynie może nie
    podobać i wyraz temu dałem jak mogłem - krytykując i nie pomagając,
    chociaż znam odpowiedź na pytanie postawione przez autora wątku.

    Istnienie zakazów czy nakazów nie świadczy o totalitaryzmie. Między ich
    brakiem - anarchią a totalitaryzmem jest szerokie pole oscylujące wokół
    zdrowej normalności czyli stanem, gdzie niektóre sfery są regulowane
    przez prawo, a niektóre nie.

    --
    .B:artek.