  • Data: 2009-12-27 20:17:06
    Temat: Re: napisy niemieckie - wyrób
    Od: "moje_przedmioty" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl> napisał w wiadomości
    news:hh29d4$v5o$1@news.onet.pl...

    > Szkoda, że stawiasz się w jednej linii z nielicznymi osobami, które
    > wątpliwości moralnych w sprawie opisanej w wątku nie dostrzegają.

    > Wątek jest o napisie, a nie o odznaczeniach. I ja pisałem to w kontekście
    > napisu. Odznaczenia mogą mieć jeszcze wartość z punktu widzenia historii
    > wojskowości. W końcu II WS to też militaria. Natomiast napis "Arbeit macht
    > frei" i miejsce jego umieszczenia ma swoją niepodważalną symbolikę i
    > odpowiednie konotacje, wobec których próba komercjalizacji tego jest
    > nieakceptowalna.

    Muzeum nie zarabia.
    Niedaki charytatywnie pracują.
    Zarabiaja i to nie mało przy okazji informując o historii
    Jak ktoś wcześniej napisał biznes to biznes
    jeśli będą chętni na taki napis to należy go zacząć robić.
    na tym polega kapitalizm.
    Oczywiście pod warunkeim że nie łamiemy praw. A czy tu mają rację bytu prawa
    autorskie to niestety nie wiem.
    Może skoro wiesz co to skurwienie moralne to będziesz także wiedział czy
    mają tu zastosowanie prawa autorskie i podpowiesz przyszłemu biznesmenowi?
    Fot