  • Data: 2009-12-26 14:16:21
    Temat: Re: napisy niemieckie - wyrób
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26-12-2009 00:17, Jacek_P pisze:
    > Czy ty zawsze obrazasz wszystkich, ktorzy osmiela sie miec inny
    > od ciebie poglad na jakas sprawe? Taki nieprzyjemnie smarkato-radykalny
    > sie wydajesz...

    Zawsze obrażam? Wyrażam swoją opinię tylko umotywowaną wypowiedzią
    przedpiścy. Nie ma w tym nic obraźliwego. A przez smarkato-radykalnego
    mam rozumieć, że z wiekiem ludzie są bardziej liberalni i miętcy w swych
    poglądach, tak? Dyskutujmy na argumenty, a nie zasłaniajmy się z powodu
    ich braku wycieczkami osobistymi albo tekstami w stylu "nieładnie się z
    nami bawisz".

    --
    .B:artek.