  • Data: 2010-11-03 23:56:07
    Temat: Re: napad z bronia/atrapa, a wysokosc wyroku
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03.11.2010 17:25, Robert Tomasik pisze:

    > W rozumieniu Ustawy o broni i amunicji masz rację. Ale w rozumieniu
    > Kodeksu Karnego w kontekście przez nas rozważanym to nie jest właśnie
    > oczywiste wcale.

    To może tak: o ile ostatecznie jestem skłonny się zgodzić, że mocno
    naciągając okoliczności można ewentualnie powiedzieć, że ktoś napadający
    z urządzeniem pneumatycznym typu np. CP99 posługuje się przedmiotem
    podobnie niebezpiecznym, jak broń palna czy nóż (choć to
    baaaaaaaaaaaardzo naciągane i tylko pod warunkiem, że napadnięty jest
    lekko ubrany i nie jest to ostra zima), to absolutne nie zgodzę się na
    uznane tego za broń. I zdecydowanie sprzeciwiam się takiej kwalifikacji
    w przypadku ASG.