  • Data: 2007-09-02 13:37:05
    Temat: Re: naklejki samoprzylepne na szybach auta
    Od: "Selim" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:fbebh1$50k$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Wrak Tristana" <n...@s...pl> napisał w wiadomości

    > 1) Skąd wiadomo że chodzi o takie miejsce?
    >
    > 2) Jak nawet chodzi o takie miejsce, to uważasz, że złamanie prawa przez
    > parkującego upoważnia inne osoby do łamania prawa?

    to jest miejsce na terenie prywatnym. ktos sobie wymyslil "rade osiedla"
    nijak umocowana prawnie i poprzyklejal naklejki ok. 15cm x 15 cm i na szyby
    mieszkncow i wlascicieli wspolnego terenu prywatnego. policja juz byla.
    protokol spisany. policja twierdzi ze nikt ani policja ani straz miejska nie
    ma prawa tego robic bo to niszczenie mienia. ciekawy jestem jak sprawa dalej
    sie potoczy