  • Data: 2007-09-02 19:11:15
    Temat: Re: naklejki samoprzylepne na szybach auta
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z niedziela, 2 września 2007 20:21
    (autor Czabu
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fbeuv2$p2l$1@inews.gazeta.pl>):

    > Kilka razy już widziałem, że osoby uprawnione do zajmowania tych miejsc
    > (zakładam, że uprawnione, ponieważ miały odpowiednią naklejkę na szybie),
    > zajmowały zwykłe miejsca, mimo że te "dla nich" były puste. Kiedyś
    > zwróciłem uwagę starszemu panu, żeby stanął na jednym z miejsc przy
    > wejściu (kiedy zajął miejsce, na które ja chciałem wjechać), a on
    > stwierdził, że nie jest "kaleką" żeby tam stawać, a jak zapytałem dlaczego
    > w takim razie ma odpowiednią naklejkę na szybie kazał mi się odp... :-/
    > Bywa różnie...

    No bo to miejsce ma sens dla inwalidów z problemami ruchowymi... Jak gość ma
    np. jakąśtam grupę inwalidzką z powodu np.cukrzycy, to pewnie się nie chce
    afiszować...

    --
    Wrak Tristana
    a...@e...com.pl w...@l...pl