eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawonakaz opłaty błędnej fakturyRe: nakaz opłaty błędnej faktury
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: nakaz opłaty błędnej faktury
    Date: Wed, 21 Sep 2011 15:15:40 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 45
    Message-ID: <j5co2c$rck$1@node2.news.atman.pl>
    References: <4e78752d$0$2075$c3e8da3$a9097924@news.astraweb.com>
    <j5a4km$mma$1@inews.gazeta.pl>
    <4e78a1ee$0$924$c3e8da3$9f400e27@news.astraweb.com>
    <j5an5q$lqe$2@news.onet.pl> <j5bgvo$khi$1@node2.news.atman.pl>
    <j5c4o4$i5g$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: e1-163-j14.elartnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1316610956 28052 193.238.180.163 (21 Sep 2011 13:15:56
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 21 Sep 2011 13:15:56 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:6.0.2) Gecko/20110902 Thunderbird/6.0.2
    Hamster/2.1.0.11
    In-Reply-To: <j5c4o4$i5g$1@news.onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:688473
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-09-21 09:46, Tomasz Kaczanowski pisze:
    > Animka pisze:
    >> W dniu 2011-09-20 20:48, Liwiusz pisze:
    >>> W dniu 2011-09-20 16:23, Tans pisze:
    >>>>
    >>>> Czy w takim razie operator może wystawić błędną fakturę na milion PLN i
    >>>> konsument ma ją uiścić choćby nie wiem co, zaciągać kredyt i czekać
    >>>> potulnie na rozpatrzenie reklamacji?
    >>>
    >>> Zasadniczo klient może w ogóle nie płacić, a nawet nie składać
    >>> reklamacji. Pomijając taki niuans jak wyłączenie telefonu, to w razie
    >>> chęci wyegzekwowania zapłaty to operator musi pozwać użytkownika, a ten
    >>> może wówczas skutecznie dowieść niezasadności roszczenia.
    >>
    >> Mnie Tepsa nie przysłała faktury i domagali się zapłaty jakichś 30 zł. z
    >> groszami. Na niebieskiej linii powiedziałam, że czekam na fakturę (albo
    >> jej kopię) i dopiero zapłacę.
    >
    >
    > Na niebieskiej linii informujesz, ze brak jest faktury, a spodziewasz
    > się, że powinnaś zapłacić. Jeśli źle zareagują składa się oficjalnie
    > reklamację na niedostarczenie faktury.

    Reklamację pisemną też składałam. Żadnego odzewu. Od razu oddali sprawę
    do Ultimo.

    Jeśli dalej brak jest
    > jakiejkolwiek pozytywnej reakcji, albo reakcja negatywna, przedkładasz
    > sprawę do UKE. Na razie tylko Dialog fikał tak daleko i tylko za
    > pierwszym razem. Za drugim grzecznie przysłali raz jeszcze fakturę,
    > która nie dotarła do mnie.

    Nie chciałam się z nimi już szarpać. Rozwiązałam umowę. Jakieś 5 latek
    już mineło od tamtej pory.


    --
    animka

    Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak
    ludzie. "Człowiek jest królem zwierząt, gdyż przewyższa je w
    okrucieństwie, ale przyjdzie czas, kiedy będzie traktował mordowanie
    zwierząt w ten sam sposób, w jaki obecnie traktuje zabijanie ludzi. Ten,
    kto nie szanuje i nie ceni życia, nie zasługuje na to, aby żyć".
    Leonardo da Vinci

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1