  • Data: 2010-07-25 18:14:03
    Temat: Re: nagrywanie wykładów
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:i2htlb$elb$1@news.onet.pl Roman Rumpel
    <r...@s...gazeta.pl> pisze:

    > Bo?
    Bo nie ma.
    Ale nie zabraniam ci usiłować dowodzić, że ma.

    > Nie czytam.
    Aha...

    > Ten akurat znam dość dobrze cały. I moim zdaniem nie jest tak prosto, jak
    > piszesz.
    To co? Mam się chlasnąć bo masz inne zdanie?

    > Byłeś ostatnio w operze/teatrze?
    Nie czas na zwierzenia.

    > Znowu jakaś dziwan analogia.
    Nie jest dziwna, po prostu jej nie rozumiesz.
    Dzieło.

    > Co ma pomnik do teatru?
    Skąd mam wiedzieć?
    Ale tobie pewnie chodzi o _dzieło_ w sensie pomnika, do dzieła teatralnego w
    sensie przedstawienia (realizacji, interpretacji, inscenizacji), tylko nie
    umiesz się wysłowić.

    > Co ma zdjęcie z muzeum do nagrania wykładu?
    Powoływałeś się na "utrwalanie".

    > Mógłbyś rozwinąć?
    Mógłbym.

    > To zrób to
    Pisałem, że mógłbym.
    Nie pisałem, że to zrobię.

    > Twoje wypowiedzi niestety pozostaną mało przekonywujące.
    Dla kogo?

    --
    Jotte