  • Data: 2024-06-19 11:50:21
    Temat: Re: na dachu sejmowym [Rzepa już znalazła Litwina winnego podżegania :-)]
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2024-06-17, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Klimatyzacja, wentylacja, oddymianie i te sprawy.

    Na szczęście okazuje się, nic podobnego nie występuje w akademikach, a i
    student najwyraźniej albo bardziej uważny, albo z mniejszą energią
    potencjalną i np. spadając na kogoś szkód nie narobi. Dyspensa obejmuje
    też internaty i bliżej niesprecyzowaną infrastrukturę delegacyjną.

    https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114884,310
    72501,matecki-spacerowal-po-dachu-sejmu-jak-kot-albo
    -spider-man.html
    "Do incydentu z udziałem posła Suwerennej Polski Szymon Hołownia wrócił w
    wywiadzie dla "Faktu". - A jeżeli pyta pan o wschody słońca, co ja mogę
    panu powiedzieć? Są tacy posłowie, którzy traktują hotel poselski jak
    rodzaj internatu na studiach, akademika czy pobyt na delegacji, z którym
    wiążą się pewnego rodzaju luźniejsze sytuacje - powidział. Następnie
    stwierdził, że "to jest jego wolność, to jest jego wieczór". - Natomiast
    nikt nie ma prawa chodzić po budynkach sejmowych o 3.30. To jest poważne
    zagrożenie dla jego własnego życia i zdrowia, ale też dla życia i
    zdrowia innych osób. Na tego typu wybryki będziemy bardzo surowo
    reagować - dodał."

    --
    Marcin