    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: na dachu sejmowym [Rzepa już znalazła Litwina winnego podżegania :-)]
    Date: Sat, 15 Jun 2024 09:28:56 +0200

    > A ten poseł coś tego budynku nadpsuł?

    A banot coś pospuł - a niemal za każdym razem na górze czekała na niego
    policja;)

    > Nocne chodzenie po dachach, co prawda za młodu, ale zawsze, to nie była
    > dla mnie rzecz egzotyczna.

    No ale to były inne czasy, na dodatek byłeś gówniarzem. Ja też jako
    gówniarz odpierdałem takie rzeczy że jak teraz mówię matce, to cieszy
    się że ona o tym nie wiedziała;) Mój młody nawet nie ma szansy się do
    takich akcji zbliżyć:P

    > Na szczęście zarządca budynku nie musiał się
    > z tego tłumaczyć w mediach troską o moje bezpieczeństwo.

    Dokładnie - jak kiedyś ktoś się zjebał z dachu to się zjebał i na
    osiedlu o tym wiedzieli. Pewnie nawet zarzutów właścicielowi nie
    stawiali. A teraz stawiają zarzuty jak matce dziecko umrze, piszą o tym
    na pół kraju i kulsonia elita pisze, że "wszytko dopsze!".

    Poza tym sej to chyba podpada pod jakieś budynki strategiczne - nie
    wypada żeby można tam było po dachach łazić bez zezwolenia.

    > Jeśli pan oseł złamał jakiś regulamin i są za to przewidziane kary to
    > może być za to ukarany.

    No i tak pewnie będzie. A co - zapowiedział publiczne kamieniowanie czy co?

    > ale jakoś nie robią się one medialne a policja nie donosi
    > z oburzeniem, że to niebezpieczne. W czym 5 min łażenia po dachu jest
    > bardziej niebezpieczne niż np. przejście na czerwonym?

    Pieprzone pismaki...:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!