    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: na dachu sejmowym [Rzepa już znalazła Litwina winnego podżegania :-)]
    Date: Sat, 15 Jun 2024 07:16:33 GMT

    On 2024-06-15, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Ma rację - jako marszałek jest odpowiedzialny za budynek. Sam łazimem w

    A ten poseł coś tego budynku nadpsuł?

    > różne miejsca ale wiedziałem że nie wolno i w razie w dostanę opierdol a
    > jak ktoś będzie uparty to pewnie jakieś zarzuty.

    > Najbardziej banalna sprawa to że łatwo się wyjebać o instalację
    > odgromową co i mi się zdarzyło kilka razy mimo dość dużego doświadczenia
    > w chodzeniu po dachach;)

    Nocne chodzenie po dachach, co prawda za młodu, ale zawsze, to nie była
    dla mnie rzecz egzotyczna. Na szczęście zarządca budynku nie musiał się
    z tego tłumaczyć w mediach troską o moje bezpieczeństwo.

    > Odwróćmy pytanie - co ma zrobić kotłowna - udawać że nic się nie stało i
    > każdy może sobie po dachu sejmu chodzić?

    Jeśli pan oseł złamał jakiś regulamin i są za to przewidziane kary to
    może być za to ukarany. Podejrzewam, że rocznie posłowie popełniają
    dziesiątki, jeśli nie setki różnych wykroczeń, występków czy przewinien
    np. drogowych, ale jakoś nie robią się one medialne a policja nie donosi
    z oburzeniem, że to niebezpieczne. W czym 5 min łażenia po dachu jest
    bardziej niebezpieczne niż np. przejście na czerwonym?

    --
    Marcin