  • Data: 2007-08-20 10:32:07
    Temat: Re: mundurki w szkołach
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wrak Tristana" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:fabnq0$n2q$2@news.onet.pl...

    > Nie razy.... Mówiłem o wszystkich klasach jakie uczę.

    Ja nie uczę, ale żona tak. U nas, to 1 osoba na rok na klasę. W skali
    szkoły to będzie kilka-kilkanaście osób. Może u Was mniejsza migracja jest.

    > Też :D Ale uprawnienia do przebywania w szkole i godnego reprezentowania
    > tejże :D

    Czyli wyrzucisz ucznia podstawówki za brak mundurka ze szkoły? A jak
    wpadnie pod samochód, to kto pójdzie siedzieć? Zza monitora komputera, to
    można wiele rzeczy wymyślić. Tyle, że to się w konfrontacji z
    rzeczywistością rozleci w drobny mak.

    > A jest obowiązek mundurowania całą dobę? Myślałem, że tylko w czasie
    > pobytu
    > w szkole.

    Całą dobę nie. No ale w szkole chyba nie ma większego problemu ze
    zidentyfikowaniem, z której szkoły jest uczeń.

    > No ale tąże licencje wydaną zresztą sobie samodzielnie, ma także jego
    > kumpel-zabójca z armii USA. To czemu se nie mają wymieniać znaczkami?

    \Choćby po to, by było wiadomo kogo reprezentują i kogo miejscowi mają
    wysadzić w powietrze następnym razem na zastrzelenie szwagra.