  • Data: 2007-08-20 09:44:32
    Temat: Re: mundurki w szkołach
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek, 20 sierpnia 2007 03:03
    (autor Robert Tomasik
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <faapa3$b2j$1@atlantis.news.tpi.pl>):

    > Razy ile klas w szkole?

    Nie razy.... Mówiłem o wszystkich klasach jakie uczę.

    > No i ja wiem, ze w trakcie roku szkolnego to
    > rzadkość. A w trakcie wakacji?

    Nie rozdzielam tego na wakacje i niewakacje.
    Zresztą raczej zmieniają właśnie koło października/listopada. Wtedy są
    przetasowania między klasami (no ale to nie dotyczy tematu) oraz między
    szkołami. Tylko ja patrzę z punktu widzenia liceumu, a mundurki są w sp i
    gimnazjumie. Więc tam odpadają zmiany z powodu zmiany szkoły... Więc tam
    pewnie zmiany są w wakacje. Ale nie wiem czy aż tak masowe....

    > Zamiast legitymacji ulgę w MPK?

    Też :D Ale uprawnienia do przebywania w szkole i godnego reprezentowania
    tejże :D

    > No i po godzinach pracy latają w tych mundurach, czy czasem w cywilnych
    > ciuchach?

    A jest obowiązek mundurkowania całą dobę? Myślałem, że tylko w czasie pobytu
    w szkole.

    > Mundur wojskowy spełnia jeszcze poważne funkcje prawne. Polak, który by w
    > Afganistanie zastrzelił Taliba odpowiadał by za to przez sądem karnym.
    > Żołnierz ma licencje na zabijanie i nie odpowiada.

    No ale tąże licencje wydaną zresztą sobie samodzielnie, ma także jego
    kumpel-zabójca z armii USA. To czemu se nie mają wymieniać znaczkami?

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    a...@e...com.pl w...@l...pl