  • Data: 2002-06-16 11:03:25
    Temat: Re: mozna zdjac krate?
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...iq.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Adam Polak wrote:

    > Z tego co wiem, to za jezdzenie bez kraty grozi nawet zwrot vatu + kara od
    > US :( ?

    Te przepisy to straszny burdel... wiadomo...
    Wszystko zalezy od tego jak sobie urzedas/policjant czy ktokolwiek je
    interpretuje.

    Z jednej strony samochod ze zlozonymi siedzeniami, a jeszcze obladowany
    "dobrem wszelakim" wyglada bardziej ciezarowo od niejendego z kratka, do
    czego powinno sie udac przekonac policjanta.

    Z drugiej strony w ciezarowym przestrzen ladunkowa musi byc oddzielona
    sztywna przegroda od kabiny pasazerskiej, co nie bedzie juz spelnione.