eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawomożna wchodzić narąbanym na pokład samolotu › Re: można wchodzić narąbanym na pokład samolotu nie łamiąc przepisów "o stwarzaniu zagrożenia" [NSA]
  • Data: 2021-09-08 14:52:02
    Temat: Re: można wchodzić narąbanym na pokład samolotu nie łamiąc przepisów "o stwarzaniu zagrożenia" [NSA]
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    środa, 8 września 2021 o 01:52:08 UTC+2 Marcin Debowski napisał(a):

    > Ani chybi jest. Poza tym pewnie odmawiają jak widzą, że ktoś wciąga za
    > dużo. Zresztą to się też troche samoogranicza, bo w sposób naturalny
    > można sobie zamówić do posiłku innego niż śniadanie (wina, piwo jest
    > zawsze na wózku), ale potem to już trzeba wzywać specjalnie obsługę.

    To wzywasz, to trudne? Tzn. jest guziczek czy trzeba iść?
    Pamiętam, po starcie z Istambułu przyszła pani z wózeczkiem i nalewała do kubeczków
    wodę, jeden facet - obok mnie przez alejkę - chciał wino, no to dała mu kubeczek i
    butelkę, żeby na czasie zaoszczędzić, i się odwróciła - a ten fru, jeden kubeczek,
    gul gul, drugi kubeczek, gul gul, trzeci kubeczek, gul gul - i jeszcze sobie butelkę
    pod siedzenie chowa.
    Zdziwiona była te stewardessa jak się znów do niego odwróciła - a on to zdążył
    dosłownie w 30s - a ten do niej, że "się źle czuje", więc mu ta butelka potrzebna.
    Opierdzieliła go równo i kazała butelkę oddać - ale ponad połowy już nie było - ale
    co wciągnął, to jego, dobrze, że nam nie fajtnął, bo byśmy sobie lotnisko w
    Salonikach czy w Sofii pooglądali zamiast szybko do DC wrócić.