eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawomożna wchodzić narąbanym na pokład samolotu › Re: można wchodzić narąbanym na pokład samolotu nie łamiąc przepisów "o stwarzaniu zagrożenia" [NSA]
  • Data: 2021-09-17 00:37:38
    Temat: Re: można wchodzić narąbanym na pokład samolotu nie łamiąc przepisów "o stwarzaniu zagrożenia" [NSA]
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2021-09-15, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > A papierosy na pokladzie sprzedaja?

    Nie wiem, ale reklam w tych całych in-flight broszurkach nie kojarzę.

    > Czy to nalezy rozumiec, ze palenie scisle zabronione,
    > i picie alkoholu wniesionego scisle zabronione ?

    Pewnie tak, choć z tą ścisłością przy alkoholu bym nie przesadzał.
    Alkohol można zresztą wyduldać po kryjomu. Wypalić już trudniej. Ale
    zdarza się, a może jest i regułą, że w toaletach są papielniczki, bo jak
    tłumaczą linie/producenci, zawsze znajdzie się taki, co będzie próbował,
    więc niech lepiej zpetuje bezpiecznie. Co też jest ciekawe bo, ja bym
    raczej zapetował do kibla i spuścił.

    > Czyli co - kupic w duty free wodke i wode mineralna, wode wylac,
    > wodke przelac? :-)

    Nie wniesiesz więcej niż 100/50ml bez zafoliowania.

    --
    Marcin