    From: hikikomorisan <h...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: monitorng w sklepiku - podsluciwanie
    Date: Wed, 22 Jan 2014 10:36:02 +0100
    <lbamo1$ee3$3@node2.news.atman.pl> <lbaso4$1r0p$1@alfa.ceti.pl>
    <lbb24l$qbs$1@node2.news.atman.pl> <lbdi7s$tv7$1@usenet.news.interia.pl>
    <lbdjmt$9e1$2@node2.news.atman.pl> <lbedh8$394$3@node2.news.atman.pl>
    <lbelm5$bch$3@node2.news.atman.pl> <lbelv1$bo9$3@node2.news.atman.pl>
    <lbemrn$55b$3@node1.news.atman.pl> <lbemtl$55b$4@node1.news.atman.pl>
    <lbf057$enb$1@node1.news.atman.pl> <lbf3f2$q0q$1@node2.news.atman.pl>
    <lbg413$mlt$1@node2.news.atman.pl> <lbg4qr$naq$1@node2.news.atman.pl>
    <lbjip1$4tn$1@node2.news.atman.pl> <lbjj2a$50h$1@node2.news.atman.pl>
    <lblesr$ti0$1@node2.news.atman.pl> <lblfk9$ulh$1@node2.news.atman.pl>
    <lbmmgc$hc8$1@node1.news.atman.pl> <lbmn47$hs7$2@node1.news.atman.pl>
    <lbo2f0$f13$1@node2.news.atman.pl>

    On 22.01.2014 10:19, RadoslawF wrote:

    > Tak. Nie doczytałeś czym różni się monitoring od podsłuchu ?

    Z punktu prawnego niczym.

    Tak samo jak niczym sienie rozni noz z drewniana raczka od noza z
    plastikowa raczka podczas dyskusji po zadaniu smiertelnego ciosu.

    Co do monitoringu - powtorze - jesli nie poinformowano pracownikow i nie
    uzyskano ich zgody to monitoring audio zmienia sie w podsluch w oczach
    prawa.

    Tupanie "ze instalowalem monitoring" to tupanie.

    > Zgłoś.
    > I nie zapomnij napisać jak się skończyło.

    > Definicja tego napisana przez twojego rozmówce jest bardziej
    > zgodna ze stanem faktycznym. Dla ciebie ten monitoring jest
    > podsłuchem.

    Definicja srycja. Pokaz paragraf w przepisach. Ktory podwaza paragraf,
    ktory podawalem wielokrotnie.

    Bez tego wez juz nie odpisuj.

    > Ty pierdolisz, oszukujesz i puszczają ci nerwy.
    > Skoro kamera z mikrofonem nie była ukryta czy zamaskowana

    problem w tym, ze jak ma mikrofon to SAMO POWIADOMIENIE nie wystarczy

    pracownik MUSI wyrazic zgode.

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Chcesz-biedowac-na-s
    tarosc-Zaufaj-panstwu-2929060.html

    zen.aspx