  • Data: 2014-01-22 02:29:38
    Temat: Re: monitorng w sklepiku - podsluchiwanie
    Od: SJS <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-01-22 02:00, hikikomorisan pisze:

    > Jest. Ale nie moze robic tego niezgodnie z prawem.

    > Tak, przepisy prawne.
    Interpretacja na korzyść przestępców?

    > Wydaje sie, ze jednak samodecydowanie o wlasnym zyciu jest
    > najwazniejsze. Samobojstwo nie jest penalizowane.

    Ale namawianie do samobójstwa, doprowadzanie do samobójstwa, mordowanie
    z upozorowaniem samobójstwa - TAK

    > Powtarzam - samobojstwo jest legalne.

    Ale nie zabójstwo a powiedz rodzinie więźnia co jeszcze kilka dni
    wcześniej snuł plany na przyszłość, że "popełnił" samobójstwo

    > Skoro zalezalo Panu na zmniejszeniu strat to poinformowanie o
    > monitoringu spowodowaloby spadek kradziezy. A o to chodzilo.
    Ale z audytu wynikało, że powiadomienie o monitoringu zmniejszy zarówno
    szansę wykrycia jak i ustalenie mechanizmów działania grupy przestępczej.

    > Szukajac jednego sprawcy przekroczyl Pan prawo wzgledem pozostalych,
    > niewinnych pracownikow, naruszajac ich prawa. O ile uzasadnione bylo to
    > kradziezami, teraz po namierzeniu albo deinstaluje Pan podsluch albo
    > uzyskuje zgode pracownikow.

    Sąd jest ostateczną instancją uznającą przekroczenie lub nie prawa
    Ja przedstawiłem przykłady za i przeciw
    Moja opinia dla sądu powstaje wg pokazanego tu schematu

    --
    sjs

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.