  • Data: 2009-12-20 22:56:28
    Temat: Re: monitoring osiedla
    Od: to <t...@a...xyz> szukaj wiadomości tego autora

    RadoslawF wrote:

    > Prywatność to masz mieć w domu a nie na osiedlowej uliczce. Na uliczce
    > masz mieć spokój i porządek oraz pewność że przebywających tam twoich
    > dzieci nikt nie zaczepi.

    Ogólnodostępny monitoring może dać efekt odwrotny, bo umożliwia
    obserwacje każdemu, a więc także zaplanowanie ew. przestępstwa. To
    astronomicznie głupi pomysł i przerażające jest, jak wiele osób nie widzi
    w tym nic złego.

    > Wedle moich obserwacji pierwsi przeciw kamerom protestują osobnicy w
    > kapturach.

    Czy mógłbyś zaprezentować metodologię swoich badań? Bo mam wrażenie, że
    powyższa opinia jest wzięta z sufitu, żeby nie powiedzieć dosadniej.

    --
    cokolwiek