  • Data: 2003-08-09 19:30:29
    Temat: Re: molestowanie ? (nieletnia) - pilne
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur Drzewiecki" <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>
    napisał w wiadomości news:rtbajvcbvdn2hj74nm5q8m7snvd9p56kqq@4ax.com...

    > http://kiosk.onet.pl/art.html?DB=162&ITEM=1124515

    Śliczny przykład na wysoką szkodliwość braku właściwej edukacji seksualnej i
    opierania wszystkiego na zakazach oraz podjeściu "jeszcze masz czas i o
    niczym nie musisz wiedzieć". A potem - kiedy pojawiają się takie owoce
    niewiedzy (uzupełnionej tandetną pseudo-wiedzą w durnych filmów i pisemek) -
    taki pseudo-rodzic praktycznie wyrzuca własne dziecko na śmietnik, jak
    zepsutą zabawkę.

    Pozwolę sobie na jeden, konkretny cytacik: 'Profesor Lew-Starowicz: -
    Doświadczenia pokazują, że zabranianie czegokolwiek i unikanie tematu
    wywołuje efekt odwrotny od zamierzonego. Na przykład w konserwatywnej
    Wielkiej Brytanii znacznie więcej nastolatek "wpada" niż w wolnej Holandii,
    gdzie o seksie rozmawia się już z przedszkolakami.'

    BTW: AFAIK większość takich 'wyznań' w tanich pisemkach (jeśli nie
    wszystkie) to zwykłe science-fiction...

    > - drugi pasujący bardziej do Ciebie:

    [ciach]

    Dlaczego do mnie? Czy ja kogoś pobiłem???

    PS: sugeruję przejść na pl.soc.seks.moderowana, bo tutaj jest już kapeczkę
    OT, czyż nie?