    From: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: moj problem :/
    Date: Thu, 14 Feb 2008 11:09:26 +0100

    > Problem zaczal sie gdy wniosek trafil do Dyrektora, nie wyrazil zgody,
    > choc
    > konkretnie nie uzasadnil swojej decyzji. Chyba ze wytłumaczniem jest moje
    > częste przebywanie na zwolnieniach lekarskich, ale co to ma do urlopu
    > wypoczynkowego? W rozmowie w cztery oczy stwierdzil ze "ma taki kaprys"
    > wiem

    Jeśli podejrzewa, że kombinujesz lewe zwolnienia od znajomych doktorków, to
    ja się mu nie dziwię, że Cię nie lubi. Nie chcę się mieszać, bo nie wiem na
    co chorujesz, ale wiem, że cholera bierze pracodawców (i współpracowników)
    jak pracownik z katarem natychmiast zwija się na zwolnienie. Tak jakby w
    domu mniejszy katar miał być lub jakby w domu mniej bolało.
    Dombrek