  • Data: 2011-09-13 23:10:30
    Temat: Re: mieci do mietnikw osiedlowych.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 13 Sep 2011, Massai wrote:

    > Wciąłeś się w moją dyskusję z Andrzejem, w której on dowodzi, że,
    > upraszaczając, własciciel śmietnika nie zamykając go - w pewnym sensie
    > przyzwala na wyrzucanie śmieci przez innych.

    To nie właściciel przyzwala.
    Przyzwala zasada "co nie jest zabronione jest dozwolone",
    a ściślej przepis Konstytucji, z którego wynika że obowiązki
    (a więc również zakazy) mogą być nałożone tylko ustawą.
    Mało - aby zakaz wyegzekwować, musi być jeszcze nałożona
    sankcja. Obojętnie czy karna czy administracyjna.

    pzdr, Gotfryd