  • Data: 2006-07-10 07:10:52
    Temat: Re: media markt reklamacja raz jeszcze
    Od: "Krzysztof" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > -aparat nie miał żadnego pokrowca ani etui bo takowego nie było nie było
    > też wzmianki aby go dokupić
    > uzywałem go osobiście i normalnie ,nie rzucałem ,kopałem w piasku ect.
    > poza tym ktoś w dyskusji miał rację jak w takim razie robić zdjęcia
    > na pustyni czy w egipcie pod piramida ?

    Sprawdz warunki uzytkowania w instrukcji , abys sie mocno nie rozczarowal.
    Jezeli jest jakis zapis o tym aby uwazac na
    zapylenie/zakurzenie/zapiaszczenie to nic nie zrobisz.

    Jezeli nie ma - to probowalbym reklamowac z tytulu niezg. towaru umowa -
    jako ,ze szczegolne warunki uzytkowania nie byly zaznaczone, a Twoj
    poprzedni aparat ( innego producenta) nie mial takich problemow. Jednak
    szanse pozytywnego zalatwienia sa nieduze.

    Odwiedzajac jeden z autoryzowanych serwisow panasonica po wakacjach
    widzialem duuuuuuuzo kamer po plazy z piaskiem ...i nie robia tego
    gwarancyjnie , przy niewielkiej ilosci piasku robia nieodplatnie.
    K.