    From: zly <b...@N...fm>
    Subject: Re: męcząca sąsiadka na działce co chwile wzywa policję
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Fri, 8 Apr 2011 08:52:48 +0200

    Dnia Thu, 07 Apr 2011 19:30:44 +0200, RadoslawF napisał(a):

    > Chyba ty, bo odpowiedniego cytatu udowadniającego nie widzę.

    No to właśnie pisze o tym. Teraz ci zostawiłem. Dalej nie widzisz?

    > Nie odwracaj kota ogonem, odwołujesz twierdzenie że przeszkadzało
    > tylko dzwoniącej ?

    Po raz kolejny: Autor pisze, że przeszkadza tylko dzwoniącej.
    Nie ma żadnych podstaw by zakładać, że jest inaczej.

    > Czy aby na pewno ? jak coś jest nie karalne to policja zgłoszenia
    > nie przyjmuje a potem nie przyjeżdża w to miejsce.

    Na pewno. Ty naprawdę jesteś zabawny :) Policji można powiedzieć, że jest
    pijacka libacja i burdy. Przyjadą, a okaże się, że 5 osób pije browar do
    kiełbaski.

    > A szczegóły wyłapuje cały czas, bywa przydatne w rozmowach
    > z takimi co to powołują się na nieistniejące teksty.

    Ale cała zabawa polega na tym, że to ty sobie coś wymyśliłeś i dopowiadasz
    straszliwą historię

    > Nieprawda, to ty pierwszy uznałeś że niedzwoniącym na policję
    > pijacy na działkach nie przeszkadzają.

    Nie. Ja przeczytałem post w którym autor pisze, że nikomu innemu to nie
    przeszkadza. Gdybym miał zakładać, że kłamie, to równie dobrze mógłbym
    podważyć istnienie sąsiadki i nawet samego alkoholu (na rzecz powiedzmy
    koksu). Tylko po co wtedy odpisywać. Lepiej przenieść się na grupę o
    fantastyce.

    > Obawiam się że twój tok sie lekko zawirował.
    > Bo to nie wątkotwórca napisał to co zarzucam tobie.

    Ty fantazjujesz, nie zarzucasz.

    > Nie, ale nie bawi mnie poprawianie kłamliwego jasia.

    To podchodzi pod masturbację, lub schizofrenię

    > Masz na myśli wątkotwórcę ? to bredzisz, ale poproszę o cytat.
    > może faktycznie coś przegapiłem ?

    "cokolwiek stanie się jej na działce, zaraz wzywa policję i oskarża mojego
    ojca"
    "dość duże to działki ale jest cicho, siedzą w altance tylko,
    gadają tylko, nikomu nie przeszkadzają"

    Nikomu poza tą panią

    > Widzę błędy twoich założeń,

    Jakoś mnie to nie dziwi.

    > Ciekawe podejście, miejsca publiczne jak ulica to "wszędzie
    > indziej można" czy "kilka określonych miejsc" w których
    > jednak nie ?

    Alkoholu nie można pić na ulicach, placach i w parkach. W tych miejscach
    raczej też nie wolno sadzić marchewki.

    Dalsza dyskusja z tobą nie ma sensu, za dużo fantazjujesz i wymyślasz, do
    tego nie widzisz bezpośrednich cytatów, a wymyślasz jakieś swoje teorie.
    Szkoda czasu.

    --
    marcin