  • Data: 2006-10-10 07:48:39
    Temat: Re: materiały obciazajace z kompa a orzeczenie o winie
    Od: Piotr Biegała <piotr@biegala_SPAM_WON_.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wto, 10 paź 2006 o 08:05 GMT Jacek napisał na grupę:

    >Na jakie ewent. niespodzianki mam sie przygotowac? czy takie materialy moga
    >byc dowodem o orzekaniu o mojej winie?), jak wyglda sprawa z zasadzeniem
    >alimentow? Do tej pory na dom przeznaczalem ok. 1500 zl. Obecnie zona
    >dopomina ise abym dawal 3000. Nie za bardzo jestem w stanie placic tyle,
    >tym bardziej ze mam jeszcze inne zobowiazania (leasing). W sowejj
    >dzialalnosci gosp. obecnie wykazuje straty. Moje zarobki to jakies 3200 na
    >miesiac plus co 3 mieisace jakies 2000. Na dokladke jeszcze prawdopodobnie
    >moja zona nie zechce mi dac rozwodu. Jakie jest wyjscie z takiej sytuacji?

    Ja tak ze szczerego serca na przyszlosc dla CIebie i innych - po cholere
    zona sie wlamywala do kompa? Musiala cos podejrzewac - to po pierwsze.

    A po drugie - ludzie - co za problem szyfrowac swoje dane? Zaden
    "informatyk" ani informatyk sie do takich nie dobierze. Myslec - to nie
    boli!!!

    piotr(szympans)biegala.pl Piotr Biegała