  • 1. Data: 2006-10-10 06:05:19
    Temat: materiały obciazajace z kompa a orzeczenie o winie
    Od: "Jacek" <c...@g...com>

    Kilka tygodni temu zona wraz z jakims informatykiem wlamala sie do mojego
    komputrea firmowego. Znalazla tam pewne materialy ktore mnie obciazaja (moje
    zdjecia z innymi kobietami, zapisy rozmow z komunikatorow i z czatu).
    Poniewaz zrobilo sie teraz pieklo w domu (dodatkowo tesciowie ingeruja w
    cala ta sytuacje poniewaz zona wciagnela w to swoich rodzicow) rozwazam
    zlozenie pozwu o rozwod.
    Na jakie ewent. niespodzianki mam sie przygotowac? czy takie materialy moga
    byc dowodem o orzekaniu o mojej winie?), jak wyglda sprawa z zasadzeniem
    alimentow? Do tej pory na dom przeznaczalem ok. 1500 zl. Obecnie zona
    dopomina ise abym dawal 3000. Nie za bardzo jestem w stanie placic tyle,
    tym bardziej ze mam jeszcze inne zobowiazania (leasing). W sowejj
    dzialalnosci gosp. obecnie wykazuje straty. Moje zarobki to jakies 3200 na
    miesiac plus co 3 mieisace jakies 2000. Na dokladke jeszcze prawdopodobnie
    moja zona nie zechce mi dac rozwodu. Jakie jest wyjscie z takiej sytuacji?

    J.

  • 2. Data: 2006-10-10 06:57:35
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Jacek" <c...@g...com> napisał w wiadomości

    > Na jakie ewent. niespodzianki mam sie przygotowac?

    na kazde, jak jest cwana albo znajdzie dobrego doradce i bedzie chciala
    rozwodu, to zalatwi cie na cacy i bardzo szybko, no chyba ze bedziesz
    chcial walczyc, a wtedy wynik niepewny, a jak macie dzieci to i stres dla
    nich

    > czy takie materialy moga byc dowodem o orzekaniu o mojej winie?)

    ano moga, moga byc jeszcze rozne inne, o ktorych nawet nie bedziesz
    wiedzial, wszystko zalezy od zacietrzewienia twoje dotychczasowje polowki

    > , jak wyglda sprawa z zasadzeniem alimentow?

    a tu juz spora dowolnosc, w zaleznosci od sedziego i kilku innych
    czynnikow, generalnie moga zasadzc do 60% twoich zarobkow

    > Jakie jest wyjscie z takiej sytuacji?

    trzeba sie bylo zastanawiac nad tym zanim zaczales doprawiac jej rogi,
    teraz albo schowasz ogon pod siebie, albo bedziesz walczyl, co zapewne
    pochlonie sporo kasy, a prawdopodobnie i tak za wszystko ty zaplacisz, bo
    masz duze prawdopodobienstwo zostac winowajca rozpadu pozycia

  • 3. Data: 2006-10-10 07:48:39
    Od: Piotr Biegała <piotr@biegala_SPAM_WON_.pl>

    W dniu wto, 10 paź 2006 o 08:05 GMT Jacek napisał na grupę:

> [...]
    >moja zona nie zechce mi dac rozwodu. Jakie jest wyjscie z takiej sytuacji?

    Ja tak ze szczerego serca na przyszlosc dla CIebie i innych - po cholere
    zona sie wlamywala do kompa? Musiala cos podejrzewac - to po pierwsze.

    A po drugie - ludzie - co za problem szyfrowac swoje dane? Zaden
    "informatyk" ani informatyk sie do takich nie dobierze. Myslec - to nie
    boli!!!

    piotr(szympans)biegala.pl Piotr Biegała

  • 4. Data: 2006-10-10 13:02:16
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jacek wrote:
> [...]
    > Poniewaz zrobilo sie teraz pieklo w domu (dodatkowo tesciowie ingeruja w
    > cala ta sytuacje poniewaz zona wciagnela w to swoich rodzicow) rozwazam

    Przede wszystkim to złóż do najbliższego sądu karnego wniosek o ściganie
    przestępstwa z Art. 267 KK - jak żonka i jej kumpel trafią na rozprawę z
    zagrożeniem do 2 lat odsiadki, to może trochę "skruszeją" przed sprawą
    rozwodową. Na której człowiek "czysty" lepiej IMHO wygląda od skazanej
    prawomocnym wyrokiem kryminalistki ;->

  • 5. Data: 2006-10-10 13:25:28
    Od: "Jacek" <c...@g...com>

    dziekuje za podpowiedź
    :-)

    wiadomości news:88isv3-tc5.ln1@ncc1701.lechistan.com...

  • 6. Data: 2006-10-10 20:24:51
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Jacek" <c...@g...com> napisał w wiadomości

    Zacznijmy od tego, ze włamanie się do komputera jest przestępstwem. Pytanie, czy
    potrafisz tego dowieść.