  • Data: 2006-10-10 06:57:35
    Temat: Re: materiały obciazajace z kompa a orzeczenie o winie
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek" <c...@g...com> napisał w wiadomości
    news:egfd7o$meh$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Na jakie ewent. niespodzianki mam sie przygotowac?

    na kazde, jak jest cwana albo znajdzie dobrego doradce i bedzie chciala
    rozwodu, to zalatwi cie na cacy i bardzo szybko, no chyba ze bedziesz
    chcial walczyc, a wtedy wynik niepewny, a jak macie dzieci to i stres dla
    nich

    > czy takie materialy moga byc dowodem o orzekaniu o mojej winie?)

    ano moga, moga byc jeszcze rozne inne, o ktorych nawet nie bedziesz
    wiedzial, wszystko zalezy od zacietrzewienia twoje dotychczasowje polowki

    > , jak wyglda sprawa z zasadzeniem alimentow?

    a tu juz spora dowolnosc, w zaleznosci od sedziego i kilku innych
    czynnikow, generalnie moga zasadzc do 60% twoich zarobkow

    > Jakie jest wyjscie z takiej sytuacji?

    trzeba sie bylo zastanawiac nad tym zanim zaczales doprawiac jej rogi,
    teraz albo schowasz ogon pod siebie, albo bedziesz walczyl, co zapewne
    pochlonie sporo kasy, a prawdopodobnie i tak za wszystko ty zaplacisz, bo
    masz duze prawdopodobienstwo zostac winowajca rozpadu pozycia