eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawomarkowy wyrób a dzielenie i sprzedażRe: markowy wyrób a dzielenie i sprzedaż
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!feed.news.interia.pl!news.nask.pl!ne
    ws.nask.org.pl!news.internetia.pl!newsfeed.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada
    .pl!news.neostrada.pl!localhost!smolik
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: markowy wyrób a dzielenie i sprzedaż
    Date: Mon, 9 Nov 2009 10:20:33 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 23
    Message-ID: <Pine.WNT.4.64.0911091018050.2948@quad>
    References: <5...@w...googlegroups.com>
    <hcu74h$fjm$1@news.onet.pl> <hcu7m6$sa4$1@news.interia.pl>
    <hcup29$5se$1@news.onet.pl> <hd0kbh$mq7$2@news.interia.pl>
    <7...@r...googlegroups.com>
    <Pine.WNT.4.64.0911070922080.2036@quad>
    <c...@m...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: emh123.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: TEXT/PLAIN; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8BIT
    X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1257761103 28685 83.15.167.123 (9 Nov 2009
    10:05:03 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 9 Nov 2009 10:05:03 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <c...@m...googlegroups.com>
    X-X-Sender: moj@quad
    User-Agent: Hamster/2.1.0.11
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:614479
    [ ukryj nagłówki ]

    On Sat, 7 Nov 2009, pavkens wrote:

    >>   Może zaprotestować, jak się wpieni że w wyniku przelewania produkt
    >> "utraci jakość", czyli ilość dwutlenku węgla będzie mniejsza, więc
    >> produkt będzie się mniej pienił, bilan piany trzeba zachować ;)
    >
    >
    > NO właśnie o taki przykład mi chodzi!
    >
    > I co wtedy jak powie - słuchaj Panie, sprzedajesz COCA COLE
    > przelewaną , jest bez gazu i smakuje jak siuśki! Zrobiłeś nam złą
    > reklamę! .................

    No to przecież może pozwać z przepisów o nieuczciwej reklamie
    właśnie. Albo dowolnych innych, opisujących szkodę którą
    ponióśł. Prawu do znaku firmowego (skoro go nie użyto) ani
    prawu do nazwy (skoro zepsuto oryginalny produkt) w niczym
    to nie uchybia.
    Porównaj sobie z wersją, kiedy dealer sprzedaje "oryginalne"
    samochody, w "oryginalnej" cenie, zapominając dodać, że
    w miedzyczasie były powodzią zalane pod sam dach :>

    pzdr, Gotfryd

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1