eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawomarkowy wyrób a dzielenie i sprzedażRe: markowy wyrób a dzielenie i sprzedaż
  • Data: 2009-11-06 09:13:50
    Temat: Re: markowy wyrób a dzielenie i sprzedaż
    Od: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    pavkens pisze:
    > Bardzo dobry przykład to COCA COLA (jeśli chodzi o ochrone znaku i
    > nazwy ale w moim przypadku nie ma tam żadnych wymogów związanych z
    > jedzeniem)


    COCA COLA jest bardzo złym przykładem, to zupełnie inna półka, inna
    ochrona. Nie używaj proszę takich porównań.

    ale nie z beczki z dystrybutora tylko jakby ktoś nalewał i
    > sprzedawał na porcje szklanki albo jeszcze lepiej kupił 2 litrowa
    > butelke i sprzedawał w plastikowe butelki na plazy 0.1 litra bez
    > etykiety ale z szyldem "coca cola przelewana 0.1 litra" czy producent/
    > wlasciciel marki coca cola nie moze zaprotestowac wobec takiej
    > sprzedazy?

    W tym przykładzie wszystko jest ok, jak długo towar jest prawdziwy.


    --
    Roman Rumpel Skype: rumpel.roman www.rumpel.pl
    "Bo jakbyś czytał od przodu to byłby to najzwyklejszy pamiętnik a tak
    blog. To teraz taka moda. Piszesz od urodzenia do dzisiaj to życiorys,
    piszesz od dzisiaj do urodzenia to CV." (C) W. Kasprzak

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1