  • Data: 2011-12-29 14:14:47
    Temat: Re: mandat ze Straży Miejskiej
    Od: Nixe <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-12-29 14:53, Kris pisze:

    > A pracodawca ma obowiązek prowadzić ewidencję komu i kiedy powierzył
    > firmowy samochód?

    Problem w tym, że nawet prowadzenie ewidencji w niczym nie pomoże, jeśli
    samochodem podróżuje kilka osób i zmieniają się one za kierownicą.
    Może wyjściem z sytuacji byłoby prowadzenie dziennika pokładowego ;-)
    Albo umieszczenie kamery przy lusterku wstecznym.

    Policja dobrze wie, że takie sprawy są często nie do rozstrzygnięcia,
    więc najprościej udupić właściciela pod hasłem "za niewskazanie sprawcy".

    N.