  • Data: 2004-11-17 14:24:42
    Temat: Re: mandat za parkowanie
    Od: "Kane" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A oczekujesz aby strażnik stał przy Twoim autem pół dnia aż przyjdziesz. W
    > Poznaniu chodzą dwójkami. W razie czego możesz nie zapłacić i iść do
    > Sądu.Będziesz miał dwóch świadków przeciw sobie.

    Dzieki za opinie. Do sadu nie pojde bo nie mam czasu - zreszta moge im tam
    przyprowadzic i 5 swiadkow tylko nie o to chodzi w moim liscie.

    Co do straznika: oczekiwalbym przeslania mandatu wraz ze zdjeciem do domu
    lub wezwania na komende i przedstawienia tam zdjecia+protokolu (podobnie jak
    przy fotoradarze - tam to jest zrobione przeciez logicznie i raczej nikt
    zastrzezen nie ma).

    Odwolanie wysylam, zobaczymy co odpiszą.

    Pozdrawiam

    Kane