  • Data: 2010-09-10 16:07:49
    Temat: Re: mandat niezgodny z prawem
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:Pine.WNT.4.64.1009101730450.836@quad Gotfryd Smolik news
    <s...@s...com.pl> pisze:

    > Akurat tu dla niektórych przypadków (mam na myśli prawo podatkowe)
    > jest przepis który zobowiązuje do "zabezpieczenia się" (poprzez
    > ustanowienie pełnomocnika do doręczeń).
    > Nie, nie odnoszę się do *całości* Twojego zarzutu, tylko głośno
    > sobie myślę jaki procent podatników wyjeżdżających za granicę
    > zdaje sobie z tego sprawę... Wracają, a tu prawomocna decyzja
    > US leży u komornika.
    > Wniosków z końca (Twojego) postu to też nie podważa ;)
    Ja to wiem i rozumiem.
    Jako weteran tej grupy być może jednak natknąłeś się kiedyś na opis sprawy,
    która mnie spotkała - zostałem obwiniony, osądzony i skazany (bez możliwości
    obrony) przez kolegium do spraw wykroczeń (tu: drogowe), a dowiedziałem się
    o wszystkim jak mi komornik do drzwi załomotał.

    --
    Jotte