  • Data: 2010-09-12 17:51:40
    Temat: Re: mandat niezgodny z prawem
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 9/12/2010 11:39 AM, Papo5murpfs wrote:

    > jakie?:O)

    a weż sobie pogooglaj.

    > a mogę przed podpisaniem się rozmyślić, odmówic a mandat schować do
    > kieszeni?:O)

    jak ci na miejscu policjant wręcza mandat i ty go nie podpiszesz, to
    raczej go do kieszeni nie dostaniesz. ale podpisywać nie musisz.

    jak dostałeś go pocztą to jak najbardziej możesz zrobić z nim co chcesz.
    jeszcze go nie podpisałeś.

    to może jednak napisz jak to było w rzeczywistosci bo powoli zaczynasz
    się zapętlać w twoich wersjach.