  • Data: 2010-09-13 17:13:02
    Temat: Re: mandat niezgodny z prawem
    Od: "Papo5murpfs" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "witek" napisał:
    > a weż sobie pogooglaj.

    nie jestem indyk:O)
    tak jak myślałem, gadasz a nic nie wiesz, a pszepisuf nie ma:O)

    > jak ci na miejscu policjant wręcza mandat i ty go nie podpiszesz, to
    > raczej go do kieszeni nie dostaniesz. ale podpisywać nie musisz.
    > jak dostałeś go pocztą to jak najbardziej możesz zrobić z nim co chcesz.
    > jeszcze go nie podpisałeś.
    > to może jednak napisz jak to było w rzeczywistosci bo powoli zaczynasz się
    > zapętlać w twoich wersjach.

    nijak nie było, to była wyłącznie moja dywagacja na temat absurdów
    mandatowych o jakich słyszałem i część z nich zapodałem, i niestety dyskusja
    tylko potfierdziła moje pszemyślenia na ten temat, czyli że prawo to jest
    tylko z nazwy, a chodzi wyłacznie o wyłudzanie kasy:O)

    natomiast jak mi będą mandat wręczać to jsz wiem żeby nie pszyjmować,
    ewentualnie powiem żeby mi wysłali pocztą:O)