  • Data: 2004-10-25 11:29:56
    Temat: Re: malzenstwo - pytanie
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No i mamy jasność - w światopoglądzie przemusia człowiek nie
    > potrzebujący pomocy psychiatrycznej i nie ziejący żądżą mordu to
    frajer...

    natomiast swiatopoglad Andrzejka jest nieco odmienny, czlowiek ktory
    NIE przeprosi, NIE odwroci i NIE odejdzie od czlowieka ktory mu naplul w
    twarz to gosc wymagajacy pomocy psychiatryka i ziejacy zadza mordu frajer
    tak?

    jestes zalosny, wlasnie depczac po drodze takie g. jak Ty ludzie sukcesy
    osiagaja.
    Jestes jak zwykly prosty bezbarwny pionek ktorego mozna
    przestawiac/przewrocic kiedy sie chce
    i jezscze za to przeprosisz.

    a fee!

    > Dalsza moja dyskusja z osobą tak upośledzoną psychicznie nie ma
    > najmniejszego sensu - do tego porzebny jest specjalista...

    dlatego nie odpowiadaj rzygac mi sie chce jak twoje posty czytam

    P.