  • Data: 2010-03-29 15:28:39
    Temat: Re: made in china
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Papa5merf napisał(a):
    > sprzedawca nawet mnie nie poinformował ze towar jest z
    > chin
    Nie ma takiego obowiązku
    > bo gdybym to wiedział to bym nawet tego nie kupił, ...]
    Jeżeli jesteś uczulony na made in china (czemu się nie
    dziwię) to czemu nie pytasz o pochodzenie towaru?

    Z resztą z moich obserwacji widzę, że nie miało by to
    większego sensu, bo większość towarów markowych to made in
    china. Od gratisów(zabaweczki) w KFC i McDonald's, po
    ciuchy, buty, zabawki, agd i elektronikę.

    --
    Krzysiek