  • Data: 2010-03-30 19:14:04
    Temat: Re: made in china
    Od: "Papa5merf" <P...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "Krzysztof 45" napisał:
    > A skąd wiesz czy są toksyczne?

    bo mój nos nigdy mnie nie zawodzi, a dokładniejszego przyrządu ;lpomiarowego
    jeszcze nikt nie wymyślił, dokładniejszy posiada jedynie mój burek:O)

    > Jeżeli jesteś o tym przekonany, to złóż doniesienie do sanepidu.

    na sprawę zwróciłem uwagę już od dłuższego czasu, np: masa elektroniki z
    chin typu mp3 ma obudowy plastikowe okropnie śmierdzące i na pewno nie są to
    tworzywa bezpieczne, ale co mogę zrobić, jak zgłoszę to do sanepidu to oni
    ten mój kawałek plastiku przebadają?

    żeby tylko im to badanie nie zajeło 57lat (różne głąby mogą tam pracować:O)

    jak ewentualnie przebadają i moje obawy się potwierdzą to co mogą zrobić,
    zabronic importu z chin? wprowadzić sankcje na chiny? nałożyć miliardowe
    kary na chiny?:O)

    > są legalnie sprzedawane na naszym rynku,
    > Może tu coś znajdziesz.
    > http://www.darmowe-ebooki.com/czytelnia/import-towar
    ow-chiny.pdf

    nic o wymaganiach bezpieczństwa tam nie ma:O(