  • Date: Fri, 01 Dec 2006 16:14:09 +0100
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: lokatorzy na "dziko"

    jiffy wrote:

    > bo naruszaja.

    To ich do sądu podaj, że nie pozwalają na totalną samowolkę na "swoim"
    terenie ;->

    > Pewno.
    >
    > Niech zgadne?
    >
    > Kaczorom decydowac czy moje podatki ida na Swiatynie Opatrznosci Bozej?
    >
    > Oni wiedza lepiej co ja potrzebuje.

    Eeee... O czym ty bredzisz? Trzymaj się łaskawie tematu.

    > Michnik prawda. Ogranicza i koniec.

    Właśnie przez takich, jak ty, co to uważają "mój teren to mogę robić co
    mi się podoba!".

    Było parę nieprzyjemnych sytuacji i niestety musiałby powstać przepisy
    ograniczające skutki bezmyślności i skrajnego egoizmu dużej części
    społeczeństwa.

    > Jak zwal tak zwal

    Ignorancie - gmina nic do tego nie ma. Stosowne przepisy, drogi
    ignorancie, utworzył parlament.

    > To znaczy ze jezeli Wisniewski toleroweal bezprane slupy ZE na swoim
    > polu, to przestaje byc wlascicielem swojego pola kiedy zmieni zdanie?

    O czym ty bredzisz?

    Jeśli już mamy robić analogie ze słupami, to pan A zgodził się "wpuścić"
    słupy na swój teren, pan "B" kupił sobie potem tę ziemię ze słupami (o
    których wiedział) i nagle domaga się zabrania tych słupów.

    > Nie twoj interes. I nie urzednika.

    No to do kogo masz pretensje? Mniej do siebie, że nieuczciwych ludzi do
    siebie wpuściłeś...

    > Kto powiedzial ze kupil?

    Inicjator wątku chciał kupić.

    Śledź uważnie wątek, ignorancie.
    [ciach]

    > Mowimy o sytuacji dzikich lokatorow. I dlaczego wlasciciel musi ponosci
    > koszta cwaniactwa lokatora, a nie on sam?

    Ponownie apeluję, żebyś uważnie prześledził wątek, bo bezmyślnie
    sugerujesz się tytułem i straszliwie bredzisz.