    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: lokal mieszkalny z licytacji
    Date: Tue, 26 Oct 2004 12:41:55 +0200

    On Tue, 26 Oct 2004, Hesia wrote:
    [...]
    >+ potrafie korzystac z google i gdybym znalazla info, ktore mnie interesuja to
    >+ by tego posta nie bylo, panie madralo !

    No dobra dobra... a zapodany wątek z zażartą dyskusją (może i trochę
    offtopiców leci, ale jakieś wnioski wyciągnąć pozwala) groups.google
    ci zapodał - czy przeoczył ? :)
    Nikt nie pofatygował się podaniem podstaw prawnych, prawda.
    Ale co najmniej jeden z uczestników powoływał się na testy "życiowe".
    Nadto... jakbym popełnił błąd w rozumowaniu:
    - jest właściciel lub najemca w lokalu
    - "wylatuje z prawa" np. "za niepłacenie albo inne długi" via komornik
    - ale *mieszka*, czyli jest "dzikim lokatorem"
    - dziki lokator jest "użytkownikiem bezumownym" niemniej najwyraźniej
    lokatorem JEST czyli... pod ustawy "lokalowe" podlega...
    ...to by mnie zakrzyczano ;)
    Zastrzegam że NIE ZNAM ew. wyroków (czyli "urzędowej interpretacji")
    na takie przypadki :(

    BTW:... z googla mi wyszlo:
    http://www.kamienica.pl/adam.htm#sukces
    Sukces jest sukcesem wymiaru sprawiedliwosci z 2002r.
    W 11 dni.
    Nakaz przywrocenia instalacji gazowej... ktora jest samowola budowlana !
    Oczywiscie przywrocic mial wlasciciel - nieplacacym lokatorom.
    Odpowiedz prokuratora na pytanie "medialne": "przeciez wlasciciel nie
    musi byc wlascicielem".
    Prawda, w sasiednim watku wyszlo... moze sie zrzec :]

    pozdrowienia, Gotfryd