  • Data: 2004-10-19 06:20:23
    Temat: Re: linie papilarne
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <j...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hi!!!

    fi5h napisał(a):

    > niepowtarzalne linie papilarnme sa tez na stopach :) ale malo kto o tym wie
    > :) dlatego nei biegaj na bosaka :D

    Nic z tego... Buty nie pomogą :) Niepowtarzalny jest powodbno również
    chód każdego człowieka ipozostawiany ślad. Polacy parę lat temu
    opracowali metodę identyfikacji osoby po pozostawionych odciskach butów.
    Amerykańcy podobno strasznie się tym podjarali. Ale, jak zwykle bywa,
    sprawa ucichła i więcej o tym nie słyszałem :(

    3mcie się.
    --
    Waldemar "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl/